O NAMA


naše iskustvo

O našoj kompaniji

Privatna kompanija osnovana 1990. godine, sa više od 30 godina iskustva u železničkom poslovanju. Kao lideri među privatnim železnickim preduzećima u Srbiji efikasno smo učestvovali u liberalizaciji I otvaranju srpskog železnickog tržišta.

ISTORIJA

PREKRETNICE KOMPANIJE


GODINA 1990
  • Stojan Petković osniva Kombinovani Prevoz

  • Namera je bila da se fokusira na intermodalni transport
  • GODINA 1995
  • Uvedena špedicija uz uslugu carinjenja

  • Objedinjeno više od 100 TJ-a isporučenih širom sveta
  • GODINA 1999
  • Prva lokomotiva kupljena iz Češke

  • Bio je to dizelski hidraulični okidač, no. 710.622-2
  • GODINA 2000
  • Potpisan ugovor sa "ŽTP Beograd" j.s.c za zakup 3 manevarske lokomotive tip 710
  • GODINA 2002
  • Predstavljanje novih vrsta lokomotiva - kupovina 4 dizel električnih lokomotiva češki tip 740
  • GODINA 2005
  • Potpisan ugovor o zakupu 3 lokomotive sa vozačkim posadama i ranžirnim osobljem sa „U.S Steel Serbia“ d.o.o.

  • Vozni park je povećan na 10 čeških dizel lokomotiva - 5 tipa 710, 4 tipa 740 i 1 tipa 720
  • GODINA 2007
  • Prva kompanija u Srbiji koja je od Direkcije za železnice dobila „Licencu za prevoz robe železnicom“ i „Sertifikat o bezbednosti“

  • KP se proširuje na međunarodno tržište - lokomotive se iznajmljuju kompanijama železničkih građevinara u Crnoj Gori i Bosni
  • GODINA 2010
  • Vozni park se značajno promenio - povučene dizelske hidraulične lokomotive tip 710, uvedene i osovinske teške ranžirne lokomotive tip 770
  • GODINA 2013
  • Potpisan ugovor o outsourcingu kompletnih železničkih usluga na industrijskom koloseku sa "FIAT Automobili Srbija" d.o.o. Kragujevac
  • GODINA 2016
  • 12. juna 2016. godine prvi „privatni“ voz vozio je na železničkoj mreži Srbije - bila je to KP solo lokomotiva iz Kragujevca do Lapova i nazad

  • Vozni park dostigao je broj od 13 čeških dizel električnih lokomotiva - 3 kom 720, 3 kom 770, i 7 kom 740
  • GODINA 2017
  • 27. marta 2017. godine prvi „privatni“ komercijalni voz saobraćao je na železničkoj mreži Srbije - sačinjen je od 22 kola Hbis preuzetih na srpsko - rumunskoj granici sa rumunskog RU CTV, izvučen u fabriku šećera u Kovačici radi utovara, a zatim vraćen i predat nazad na CTV
  • GODINA 2018
  • Prva električna Srpska lokomotiva br. 441.513 uvedena je u rad

  • Usluge prevoza proširile su se na sve susedne zemlje

  • Broj zaposlenih premašio je 100
  • GODINA 2019
  • ELL-ova Siemens Vectron električna lokomotiva br. 193 278 pod zakupom od ENNA Trans Hrvatska

  • Uvedena interoperabilnost Srbije i Hrvatske sa ENNA Trans - jedna lokomotiva za jedan voz na graničnom prelazu

  • Prevezeno 1.846 vozova i skoro milion neto tona robe srpskom železničkom mrežom
  • TRENUTNO STANJE

    Neka naši brojevi govore za nas

    0

    Broj zaposlenih

    0

    Broj lokomotiva

    0

    Prevoženo neto tona

    0

    Broj neto tona km

    0

    Broj bruto tona km

    0

    Prošlo godišnji bruto prihod (EUR)


    naša misija

    Misija

    Da svojim kupcima obezbedimo pouzdane i sigurne prevozne usluge zasnovane na konkurentnim i fer cenama, uz fokusiranje na potrebe i zadovoljstvo kupaca.


    naša vizija

    Vizija

    Ostati lider i primer odgovorne, inovativne, pouzdane kompanije za železnički saobraćaj u Srbiji i šire u inostranstvu.

    PARTNERI

    Neki od naših partnera